STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Keputusan Sudah Pun Diketahui

Friday, July 12, 2013

Keputusan Sudah Pun Diketahui




Selamat Petang Readers sekalian !!!


semalam kan yang kecoh pasal keputusan UPU keluar ?? time keluar tu.. aku tengok TL kat tweeter aku penuh dengan nada-nada orang ceria sebab berjaya melanjutkan pelajaran... and ade jugak yang kecewa... 
tahniah di ucapkan kepada mereka yang berjaya tu... and kepada yang tak tu.. maybe rezki korang tak de lagi... korang boleh lagi mencube tahun depan kan ? 


and aku jugak rase happy je bile tengok orang yang berjaya melanjutkan pelajaran tu... and sikit-sikit minat aku nak menyambung ade.. hehehe... sebelum nie tak ade pon.. bile tengok orang... rase bahagie pulak... tetibe terase rindu zaman belajar kan.. hehehe...


and aku jugak nak ucapkan tahniah kat adek sedara aku sebab die salah seorang yang berjaya melanjutkan pelajaran... tp, yang kelakarnye... jauh dari aku lagi... dapat kat Perlis.. hahaha...tak pe laa.... mase nie laa kite nak kenal and jejak negeri orang kan.. akan datang kite tak tahu kan... 


membe baek aku sendiri tak lepas untuk UPU nie... aku pelik jugak laa.. sebab die nie budak dekan jugak laa.. tp, asal die tak diterime kan... tp, banyakkan bersabar laa erk kawan aku tu... tak lame lagi kan keputusan untuk UITM keluar... maybe rezeki die kat situ pulak kan.. hehehe... banyakkan berdoa erk beb !!


aku pun daa berbaek dengan Si Daus tu... hehehe... puas daa pujuk.. tp, die tak makan saman pulak.. haiyak !! first ramadhan kitorang daa gaduh... last-last aku malas daa nak pujuk... aiyo.. tahap kesabaran orang kan ade limit jugak... and semalam baru die boleh reply mesej aku secara normal.. Alhamdulillah... and die sendiri mintak maaf mase die otw nak pergi Kajang semalam... and aku pon same jugak.. sebab aku yang buat die sakit ati.. ehehe.. :)


and semalam jugak dekat portal PSP da keluar name-name orang yang bakal Konvo.. tp, tak tahu lagi bile.. samada bulan sembilan nie or tahun depan.... and Alhamdulillah.. name aku pun ade... and then tadi pulak aku nampak dekat FB aku ade cakap pasal Ijazah Sarjana Muda bagi lepasan Diploma/ Diploma Lanjutan.. so.. aku usha-usha... macam berminat.. tp, ade something wrong pulak dengan line aku nie... so... jadi down pulak nak tengok lelebih kan.... hahaha.. :) so.. terus tutup.... and layan video klip lagu Boyfriend Cover By Tiffany... aku tak tau laa ape yang buat aku tertarik dengan lagu  nie... hehhe.. okay laa.. bye bye !!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/