STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Birthday My Only Debab !!

Wednesday, July 17, 2013

Birthday My Only Debab !!



Selamat malam korang semue !!!

actually , hari nie bufday membe aku yang paling rapat...
since semester satu kat Penang.. and aku sendiri lupe cemana aku ley jadik rapat dengan die..
aku ngat aku akan rapat dengan die hanye untuk satu semester je.. 
and tak sangke pulak sampai akhir semester !!!

die nie selalu ade time aku susah senang dulu time kat Penang..
die nie laa aku kate , macam ade sixth sense je..
sebab die tau je , aku nie ade masalah !!!
kengkadang , kalau aku nak keluar dengan si cik Firdaus tu... time Firdaus tunggu aku bersiap..
si maria siap warning kat firdaus ... hahah.. :)

die nie comel je...
walaupun rumah kitorang boleh di katekan 'dekat' , tp susah untuk ketemu...
hahaha.. rindu giler kat die.. tp , sekrang die dok sebok menguruskan MUET and license die..
hahaha.. :)

for my debab , Mariatulqibtiah Binti Makhtar :)

beb , happy bufday sayangness !!! aku doakan kawan aku yg cantik nie , panjang umor n murah rezeki.. disamping itu , ceh ayat , aku jugak nak berterime kasih sebab ko sudi kawan dengan aku.. walaupun aku nie gile-gile , and selalu emosi tak tentu hala.. wahaha.. sedih pulak.. and kalau ko nak au kan.. mase ko wish bufday aku tu.. aku menangis doe , baby punyer wish pon aku menangis gak... rindu doe.. sebab mase semester 6 ri uh kite macam tak berapa nak rapat kan.. hehehe.. ape ape pon.. happy bufday k .. aku rindu nak tidow dengan ko.. bergurau dengan ko.. nk cium-cium ko.. and nak peluk-peluk ko... miss that moment sooo damnn mauch u know !!

hahaha.. aish !! meleleh pulak air mato aku nie.. ape-ape pon ,
jage diri okeh !!!
i love you !!!


tudung pink tu laa debab aku.. !!
Mariatulqibtiah Binti Makhtar !!!

bye bye !!

1 00 Komen:

Maria Makhtar said...

terharu doe :') hihi mekasih bam! :D <3

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/