STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Birthday Nunad Ku Sayang !!!

Saturday, July 06, 2013

Birthday Nunad Ku Sayang !!!

selamat malam semua !!!
hehehe... hari nie kan.. tanggal 6 Julai... sorang membe aku yang gile daripada aku...
da mencapai umur 21 tahun daa.. hahaha
lambat tol laa.. aku daa berbulan-bulan daa pegang umor 21 tahun nie...
bak kate UAI... masuk je umur 20.. itu dikire Orang Mude... bawah 20... adelah remaja okeh...
dengar pulak aku ceramah UAI ye.. hehehe.. :)
cerite yang sebenarnye... aku tak hengat laa bufday minah nie kan....
tp, hari tu... hati aku rase semacam je.. sekali bukan fb tetengah malam.. nampak orang wish kat die..
oh.. sebab tu laa hati aku rase semacam... minah nie punye bufday rupenye...
sape minah nie ?
okeh.. meh sini aku kenalkan kat korang erk...

okeh.. yang sebelah aku nie laa kesayangan aku.. hehehe...
jangan kate korang tak kenal aku erk...
yang gugirl yang pakai baju purple itu laa Nunad.. Nunad tu panggilan manje die dari aku..
memula dulu aku panggil die nie Nad aje.. sebab macam malas je kan..
so.. aku tukar panggilan beliau kepada Nunad.. beliau okeh.. beliau.. sile hormati.. heheh

die nie... selalu ade time aku susah... time senang je hilang.. 
okeh-okeh.. bukan die yang hilang erk.. aku yang hilang.. susah baru carik.. hehehe..
itu dulu.. sekarang senang un aku datang... datang kat fb die je...
nak datang rumah.. mak aih.. jauh bebenor laa pulak.. nun jauh ke utar tu... hahaha..
ade rezki k aku datang.. hehehe... doa-doa laa erk...

die nie kan macam separuh dari diri aku tau...
die tau je macam mane aku punye keadaan.. ok ke.. idok ke... gile kee.. haa gitu...
sebab selalunye die tau sebab status meroyan aku kat fb laa kan..
tp, kengkadang tu.. tak meroyan at fb un die ley rase.. tup tap.. ade mesej masuk kate...
r u okay ?
gitu... haa.. perihatin kan.. die nie pandai masak... rajin lak tu...
jangan kembang weyh !! die nie ade laa ciri-ciri perempuan melayu second terakhir laa...
BUKAN SECONDHAND !!! TP SECOND TERAKHIR !!!
kedua terakhir kate senangnye....
hati die tak pernah disentuh cinta yang entah ape-ape ntah kan.. bukan cam aku niee.. hahaha
sape nak ? gi jumpe mak pak die.. heheh.. :)

banyak pulak aku meroyan kat sini..
okeh.. kat sini.. aku nak ucapkan.. 
selamat hari jadi weyh !!! 
- semoge panjang umor...
- murah rezki... cecepat dapat keje.. and boleh laa belanje aku tiket bas nak pergi kat ko...
- and yang paling penting sekali.. sayangilaa aku selalu...waaahhh.. gitu...

okeh laa... thats all.... 
sayang gile doe kat ko.. and aku rindu sangat nak pepeluk ko !!! hahaha...
nak geletek-geletek ko.. hahahaha...

kalau laa ade dekat dengan aku.. 
hahaha.. sumpah ko kene baling tepung ngan aku..hahahah.. :)

this is for u dear !!


aku sebenarnya tak ade idea nak update blog nie... so.. kebetulan bufday ko kan.. so.. aku jadikan laa ini bende untuk aku update... hehehe... sesaja... 

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN !!!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/