STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Entry Kecewa.. Ohh Kecewa :(

Saturday, July 13, 2013

Entry Kecewa.. Ohh Kecewa :(




Selamat pagi korang !! hahaha... da get ready bangun tok sahur !!! heee...


korang pernah tak rase kecewa dengan orang yang korang sayang ? pernah kan.. sakit kan... hmmm.. aku sekarang dalam keadaan macam nie la... aku rase nak mencarut.. rase nak menjerit !! semua ade.. tp, bulan nie.. kite kene sabar... sabar separuh daripada iman kan...

perempuan kan.. kalau die sakit hati.. ape je yang mampu die buat kan.. selaen daripada menangis untuk orang yang 'macam' tak hargai die... right ? kalau korang-korang yang bace entry aku nie pompuan.. korang mesti faham kan perasaan aku...

tak pe... ape jadik lepas nie.. aku tak kesah daa... seratus peratus aku serahkan kat takdir daa... aku kat sini sentiase fikir sakit hati die... tp... hmmm... ntah laa... daa rase macam malas nak pertahankan daa... and oh ya !! aku dapat panggilan interview kat MAMPU... korang doakan aku erk... supaya dapat kerje nie.. even sementara pun...  sebab aku nak sebokkan diri.. and aku tak nak fikir lagi pasal nie....

perasaan aku sekarang tak boleh nak di tulis and digambarkan da... sumpah aku tak tau nak cakap macam mane da... 







bye !!!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/