STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Sesi Menghabiskan Voucer RM250 !!

Saturday, April 13, 2013

Sesi Menghabiskan Voucer RM250 !!

Photobucket 
 
*INI ADALAH ENTRY TERTANGGUH*

okay.. hari nie ade kelas... hahaha...
hari nie terasa sangat rajin nak ke kelas...
sehingga aku bangun agak awal ye...
dalam pukul 8 lebih aku daa bangun... layan mesej Keding kejap... lepas tu...mandi...
lagipun kelas aku hari nie pukul 11 pagi... hahaha...
 lepas je siap.. kitorang bertolak nak ke kelas...
hari nie bertolak awal ye... dalam pukul 10 daa bertolak daa.. :)
 
sampai je dekat area traffic light tu...
aku nampak ade banner PC Fair dekat asrama poli aku nie...
and yang paling penting... boleh pakai voucer buku okeh...!!
and aku terus teringat yang Keding aku nak Pendrive...
so.. aku ingat nak belikan untuk die laa.. memandangkan aku tak tau nak habiskan macam mane...
hahaha... :)
lagipun aku takut nanti die balik mengejut pulak...
sebab katenye kereta die maybe siap dalam bulan nie.. so...
aku takut nanti die balik tetibe kan.. hahaha... so... aku gunekan mase nie untuk mengahbiskan mase..
untuk membazirkan ape yang ade dekat aku nie... hahaha.. :)
 
so... mase aku pergi tadi aku pergi dalam pukul 12 lebih laa..
memandangkan pukul  1 sampai pukul 2 aku ade kelas kan...
so.. aku pergi sana hanye untuk borong pendrive je... warne ape erk.. hahaha.. mai tengok!!
 
 
 
hahaha.. banyak tak? hehehe...
actually, memulaa aku belik yang warne putih tu je...
untuk aku dengan Keding aku laa..
hahaha... ade 2 warne... warne biru muda dengan putih je...
so.. aku tanye laa Keding aku...
"Awak.. awak nak pendrive warne ape? ade color Biru Susu dengan Putih je"
"Kite nak warne hijau..."
time tu.. aku rase panas je tau... daa laa memang panas.. die wat panas pulak...
last last beli laa warne putih nie...
sekali jalan kat sebelah pulak...
nampak pulak yang warne hijau tu... bile tanye besar die same je dengan yang sebelah tu..
tapi murah RM2 je... lagi lagi... nak sangat warne hijau kan..
so.. aku rembat jugak...hahaha... :)
yang nie aku tak bagitau kat die lagi yang aku beli warne hijau..
nak bagi surpirse.. hehehe.. :) kate nak membazirkan... hahaha.. :)
lepas daa beli tu.. duit tinggal RM150 je...
so.. aku nak saving untuk RM50 je..
untuk kecemasan beli barang barang peralatan tulis laa kan.. :)
so.. kitorang balik kelas... dalam kelas pulak... 
kami sanp gambar gelagat membe membe aku yang gegile semuanye... :)
 




 
lepas habis kelas pulak... kami meneruskan plan untuk menghabiskan voucer...
kali nie kite pergi kantin PSP pulak...
tadi mase beli pendrive semua.. aku pergi Cafe Asrama PSP untuk habiskan RM100..
kali nie kat kantin un nak habiskna RM100 untuk beli beberapa bijik novel...
antara novel yang aku beli :
-
-
-
-
-
-
-
 






hahaha... banyak tak? hantu novel kan...
kalau daddy i tau nie... mau kene bebel 10 hari 10 malam nie... hahhaa
tak pe, tak pe... sorok sorok... hehehe...
bye.. Assalamualaikum...

- Nurulamirah Binti Rajion -

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/