STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Detik yang Mendebarkan Semakin Hampir

Sunday, April 07, 2013

Detik yang Mendebarkan Semakin Hampir



                          http://www.examiner.com/images/blog/EXID22282/images/skurred.jpg
Selamat Petang semuanye!!!
sihat tak korang semua? lame da aku rase aku tak update blog aku yang usang nie.. heee
tujuan aku menaip entry nie untuk menghilangkan rase gabra yang bakal terjadi esok...
esok adalah hari presentation projek aku... huhuhuh... dupdap okeh...
walaupun aku kenal dengan panel panel aku...
panel  aku dengan group maria same je...
Puan Norzila, Cik Fauzi, Puan Rosmawati... hahaha..
tige tige panel nie pernah ajar kitorang... hehehehe.. :)

projek kitorang daa siap daa.. Alhamdulillah.. syukur ke Hadrat Ilahi...
akhirnye, keje kitorang selesai jugak...
sekrang dalam proses nak membuat pemplete pulak... haish.. buat sesimple yang buleh je laa... hehehe
tadi mase tengah gayut gayut dengan die.. aku terpakse tinggalkan kejap...
tp, aku rase sekarang nie mesti die merajuk dengan aku...
sebab aku tak layan die.. hahaha... maaf ye awak... nak prepare presentation esok...
untuk nie.. presentation nie lebih penting dari awak... ampun....
untuk mase depan saye... 
sampai laa nie die tak reply mesej aku... erm... nak kene pujuk lepas settle semuanye... hahaha
okeh laa.. nak sattle kan pamplete sikit.. daa...

hehehe... Assalamualaikum...

- Nurulamirah Binti Rajion -

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/