STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Exam Semakin Hampir :')

Friday, April 12, 2013

Exam Semakin Hampir :')

 
 
selamat petang semua!!
 
tetibe aku terasa sedih sangat bila tengok tajuk entry nie...
" EXAM SEMAKIN HAMPIR'
bermakna... lagi berapa minggu je aku kene tinggalkan Politeknik aku....
Penang.... Blok C6 nie haa... and yang penting... aku terpakse tinggalkan RnR Bagan Ajam...
 
untuk minggu nie... settle daa semua kerje kerje pembentangan projek kitorang....
banyak cabarannye... membuat kan kami masing masing sakit hati dengan projek itu...
semua stress disebabkan projek itu...
selagi projek tak settle... selagi tu hidup tak tenteram...
satu je dapat tenteram kan aku... bace kitab suci Al-Quran...
tu je salah satu jalan untuk tenangkan diri aku sekarang niee...
aku rase rindu.. itu jugak yang aku carik...
bukan lagi si die jadi tempat untuk aku tenangkan diri.. :)
 
untuk hari nie jee... kitorang kene bangun pagi untuk pergi kelas yang dibatalkan sendiri oleh lecturer kitorang... hahaha... die masuk... and bile die masuk kelas... die kate..
'hari nie saya tak buat kelas... tp, saya nak kamu semua amik semua test, quiz, PBT and segala tutorial yang ade... serta salin jawapan sekali...tp, jawapan tu saya nak balik ye..'
hahaha.. seronok gile... penat i gosok baju i dengan penuh kasih sayang malam semalam tau...
lepas daa settle untuk cyber... kitorang kene hantar CD untuk User Manual Final Projek kitorang...
aku dengan Maria stay dekat poli dar kol 8 sampai kol 1 jugak laa...
rancang baju kurung yang aku pakai untuk kelas hari nie nak simpan je.. gantung balik...
boleh gune untuk kelas minggu depan kan..(nampak sangat malas kan)
tp,dibatalkan niat tu... sebab balik balik je... masing masing terbungkang.... wahahaha.. :)
 
lepas tunggu group maria burn segala CD... kitorang pergi print lab pulak.. 
semua dibuat secara on the spot!! teror tak? hahaha :):
memula semangat gile pergi Library... siap amik loker bagai.. and daa duduk kat PC daa untuk print..
sekali... orang tu kate... 
'dik... ink printer tu habis'
memang agak keciwa jugak laa... sebab kemudahan yang ade tak disediakan dengan sempurne...
at lease sediakan laa backup ink printer tu kan...
so... kitorang serbu CC dekat Pusat ICT pulak...
punye laa ramai gegile orang...
pening gile bile masuk situ.... patot laa mase aku pergi beli CD kosong tadi punye laa orang beratur kat mesen printer tu...
nak nak pulak printer kat CC tu mengada ngada kan... nak sentiasa orang ade kat sebelah die...
asyik stuck stuck je.... haish... mencabar kesabaran orang je tau...
untuk print je.. daa buat orang stress.... nak nak pulak... PC tu bukan maen lemah gemalai nak bukan file...
memang tercabar laa jugak kasabaran kitorang hari Jumaat nie kan... tp, still tahan lagi...
 
lepas jee pergi print... kami semua hantar semua lab...
mule laa aktiviti senaman kitorang di tengah hari bute ye...
depan belakang depan belakang... letih wooo... tp, sebelah tangan sorang bawak milo ais...
sorang lagi bawak Neslo ais... hehehe... hilang tu kekeringan tekak kitorang...
last last balik... terus makan, then tidow laa jalan terbaek... hehehe... :)
 
minggu depan pulak sepatutnye kitorang study week...
tp, minggu depan jugak kitorang nak selesaikan Practical Test, dengan test bagai...
study week tu jadi berapa hari je...
dapat cover ke tak... wallahua'alam...
aku kene fokus dekat statistic je... sebab yang tu jee aku kurang gegile laa... :)
okeh laa,, that's all coretan aku petang nie k...
i nak mandy... hehehe... bubbye...
 Assalamualaikum...
 
- Nurulamirah Binti  Rajion -
 

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/