STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Dapat Temuduga SPA !!

Monday, April 22, 2013

Dapat Temuduga SPA !!

 
 
Salam satu Malaysia semuanye!!
hahaha.. tak pernah pernah pulak aku bagi salam satu Malaysia... tetibe lak hari nie.. hehehe..
semangat mengundi nie.. hahaha... x nak xnak terlibat bab bab politik nie.. hee
 
okeh... actually, aku tak tau nak gambarkan perasaan aku nie..
bile dapat temuduga SPA nie...
nak kate happy... tp, entahlaa....
dulu... bekerje di dalam kawasan hospital adalah cite cite aku...
 sampai bile ayah aku suruh tanda kos belajar ape yang aku nak amik...
semuanye aku tick pada 'Diploma Kejururawatan'
tp, bile aku dapat ke temuduge tu.. sepatutnye aku bahagie....
tp, perasaan tu macam tak ade pulak...

dulu aku minat nak amik nursing... tp, tak kesampaian....
and ingat kan aku patah hati untuk nursing nie sahaja...
last last aku jadi macam tak bape suke pulak untuk bab bab nursing nie..
*pade yang amik course nie.. jangan marah ye ape yang aku cakap.. ini cume ape yang terjadi kat diri aku sahaja*
aku jadi tak suke gare gare masalah peribadi...
and mungkin disebabkan ini jugak laa aku jadi tak seberapa excited bile dapat panggilan nie...
tak macam membe aku... die dapat... and die juga kire excited jugak laa nak pergi...
tp aku?

khabar nie aku tak bagitau lagi dengan ayah dengan mak aku...
kalau aku bagitau pon... gerenti tak dapat sokongan kot... hehehe...
sepatutnye aku gembire... tp, aku tertanye tanye...
kemanakah keexcitedan aku pergi bile dapat panggilan nie....

aku dapat panggilan nie mase tengah study kat libary tengahari tadi...
sementara nak tunggu paper Network Security...
tengah dok best best je study study dengan member... tetibe dapat mesej...
tp, lepas mesej tu aku dapat... dan dan je mak aku calling aku....
tp, serte merta jugak bende yang sepatutnye menyeronokkan aku tu.. aku lupe macam tu je...
so, tak dan aku nak menceritekan dengan lebih lanjut dekat mak aku....
huhuhuh... impian yang hanye boleh diimpikan tapi, tak dapat dijadikan kenyataan....

okeyh laa.. nak study!!
bye bye!!
assalamualaikum... :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/