STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Gud Luck To All My DNS Friends !!

Friday, April 05, 2013

Gud Luck To All My DNS Friends !!

 
 
Salam Jumaat semuannye!!
 
Alhamdulillah... semuanye sudah hampir ke hujung daa...
aku stay Penang nie pon tak sampai sebulan daa...
segala masalah dengan kawan-kawan telah pon diselesaikan dengan cara yang baek...
dalam proses untuk membersihkan name diorang.. hehehe.. :)
projek final aku pon hampir siap...
thanks kepada membe membe aku Khairol, Chong, Atun... dan sesapa je yang membantu aku mase hari Khamis yang lepas... hehehe :)
terima kasih banyak banyak aku ucapkan....
group kitorang (aku, Baby, Fara dan Wanie) akan present hari Isnin minggu depan...
means... 8 April nie... final punye presentation...
debaran makin terasa....
 
ok laa.. that's all yang aku boleh ucapkan...
pape pon...
 
korang!!
GUD LUCK UNTUK FINAL PROJECT KIT ERK...
BUAT YANG TERBAEK...
LEPAS NIE TAK ADE DAA STRESS PROJECT NIE!!

k... thank you...
korang korang yang terbace entry nie...
doakan kejayaan kami semua ye.. :)
bye...

Assalamualaikum... :)

- Nurulammirah Binti Rajion -

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/