STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Syukur Alhamdulillah...

Tuesday, November 19, 2013

Syukur Alhamdulillah...



selamat pagi semua !!!!

actually, aku ade perkara yang nak cerite kat korang niee....
berite gembire sangat!! berite yang terjadi pada tanggal 18 November 2011..
okeh... bertambah lagi kehappian aku.. lepas aku baru je taip tarikh nie tadik.. hahaha...
bermakne... hubungan aku dengan si firdaus nie daa genap 2 tahun 9 bulan daa... hahaha... 
aku sendiri tak sedar... pagi nie baru aku sedar.... hoh hem geee!!!

semalam aku kire adalah hari yang paling tak best sekali bagi aku...
semalam dekat tempat aku keje nie...ade pendaftaran pelajar baru masuk laa kan...
kirenye hari pendaftaran laaaa..
ye laaa.... dengan student nye yang kurang kan... haish.. rase macam down gile laaa..
walaupun aku kene jage kaunter yang paling senang laaa..
kaunter yang bagi barang-barang jee...

and hari tu jugak merupakan hari yang paling busy bagi aku....
asyik turun naik jugak laaa aku time tu.... mase aku tengah jage tu...
time tu jugak laaa kak ram telefon suruh aku naek ke atas... sebab ade student nak amik transkrip die...
yang nie pun kirenye aku macam agak bengang jugak laaa.....
sebab student tu kate nak datang minggu lepas.... tp tak datang jugak...
lepas tu... time kite tengah sebok tu laaa die sebok nak datang... geram jugak tau.. tp, aku hanye mampu tersenyum jee... mujur ade kak ram... kak ram laa tolong aku sepanjang mase tu...
dengan kak satinah tak ade... ye laaa.. kak satinah laa yang incharge semua niee.... lagik pening aku dibuatnye.... 

bile aku naek atas... aku ingat yang transkrip tu ade lagik kat datin... tak tahu laa die daa sign ke belum...
sekali bile aku tengok... tak ade pulak filenye tu... time tu daaa kelam kabut yang amat laaa...
asisten datin tu plak suruh aku buat lagik satu transkrip....
selamat laaa aku tak buang yang aku daa save dalam pendrive... so, tak ade laaa aku kelam kabut nak taip balik kan... ahahaha.. :)
cecepat aku bukak pendrive aku.. terus aku print kat kertas khas diee...
and aku hantar kertas tu balik kat office datin... and asisstent datin tu sendiri tu jugak kate yang die sendiri daaa bawak keluar daa fail yang ade transkript nie... and aku terkejar-kejar laaa kat office nie..
last-last aku jumpe fail tu kat tempat kak kim.. and transkript tu pon daa ditandatangani..
cume tinggal kene cop mohor jee... yang tu kne panggil kak kim... sebab die je yang pandai nak cop cemana... dibuatnye aku salah cop.... mati aku... hahaha

lepas tu... aku turun ke dewan balik... sebab pendaftaran tu daa nak habis da kan...
so, aku turun and aku pergi ke tempat aku...
sekali tengok-tengok... bos aku datang kat aku... dan ucap tahniah kat aku...

bos : tahniah i ucapkan kat u.. sebab u laaa orang ramai yang datang hari ni..
aku : errr... masih tak faham ape-ape....
bos : eh, u dengar tak nie...?
aku : eh... untuk ape bos ? saya tak buat ape-ape pon....bos nie jangan laa maen-maen...
bos : i serius niee.. kebanyakan yang datang hari nie becouse of u...
aku : haa????!!!
bos : ape-ape pon.. i nak ucapakn terime kasih kat u laa... terima kasih banyak-banyak..

and time tu pon aku still lagi terpinge-pinge dengan ape yang terjadik tadik...
aku terkejut sebab bos aku salam aku... hahaha... eh, korang nak tau tak.. selama sebelum pendaftaran nie..
aku anti dengan die siket... sebab die selalu aim aku je... asek aku je yang kene...
nampak muke aku je... aku kene sembur.. sebab tu laa aku jadik macam anti je bile dengar suare and nampak muke die.. hahah
bile jumpe ak je... ayat-ayat nie yang akan keluar dari mulut die tau

1. eh, kau daa buat bla bla blaa....
2. eh. kau daa kol ke belum....
3. kalau tak ramai nanti... kau orang pertama yang aku carik nanti..

siap packege dengan jelingan maut lagi okeh...
seram aku... balik-balik aku je yang kene... mane taknye aku jadik anti...
seba tu laa aku terpinga-pinga... hahaha....
and hari tu memang semua bende jadik happy.....
and tetibe pidot mesej aku time aku daa dapat berite happy nie kan...
memang tak kene sound laa die dengan aku kan.... sebab aku tengah terasa dengan die time tu...
motif aku terasa dengan die.. aku sendiri tak tau.. hahaha... mengada sangat kan... hahaha...

habis je pendaftaran tu... aku tak duduk diam lagik...
sedar-sedar jee daa pukul 5.00 tepat... terus aku balik umah... and online facebook kejap..
saje je... sekali tengok membe aku semua bagi komen positif dekat ape yang aku post tu.. haha
sungguh aku tak sangke...

ok lah korang... itu je laaa cerite gembire aku yang aku nak share dengan korang....
bye... assalamualaikum... :)


0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/