STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Birthday Asyraf :)

Tuesday, November 05, 2013

Birthday Asyraf :)

hye engkorang semua... :) 

bayangkan... berapa lame daa aku tak update pape kat entry blog aku nie....
hai... dulu... nie laaa kesayangan aku... sekarang die di ketepikan pulak...
dulu... time aku tak kerje... die laa tempat aku meluahkan perasaan...
segala suke, duka, masin, pahit , payau segala... semua aku muntahkan kat sini...
haa, hamek kau.... muntah muntah bagai... hover sangat kan.. hehehe...

actually, this day, aku windu sangat nak menaip entry niee....
nak update satu cerite pon jadik laa kan....
citer kali nie... aku nak citer pasal adek aku nie haaa... bufday die....
tanggal 19 Oktober 2013, umur die genap laa dobelas tahun...
nampak tak.. citer 19 Oktober aku baru nak update awal bulan November.....
aish, tak boleh jadik sungguh.. hehehe....bukan salah ak tau korang....
salahkan bos aku.. die yang bagi keje banyak banyak kat aku... huhuhuh...

dalam banyak banyak gambar... gmbar nie je laa aku dapat tangkap tok adek aku...
hehehe... ni  pon sebab die baru bangun tidow.. aku un dengan tak mandi lagi....
so, gambar pon tak banyakkan.. hehehe... :)

haaa... ini laa bidak lelaki yang sambut beday time tu.. hahaha... :)
selesai je keje kat dapur... aku terus kedepan sambut bufday aadek aku niee...

tu je laaa citer ak kali niee...
nampak tak citer aku kali nie tak berapa nak aktif and best ? maaf ye korang... :) 

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/