STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Hari yang sungguh bosan !!!

Monday, November 11, 2013

Hari yang sungguh bosan !!!




Hollaaa korang semua !!!

yeay !! kembalinye aku kali ini untuk menceritekan hari aku yang sangat membosankan...
sungguh bosan.. and banyak perkara yang memeningkan aku.. and menyakitkan aku..
tak kire laa... sakit tang hati... kepala kee... mate kee... semuanye sakit hari niee...
hari nie kan... aku pergi keje... perghhh!! macam ape je kot...

actually, dari semalam lagi aku heng !! sebab ntah laaa.... mungkin kekurangan kot ? mungkin...
kekurangan ape ? pandai korang laa nak kate ape kan.. hehehe...
pagi tadi un aku pergi keje, dengan mengantuknye.. bawak kerete un tunggang langgang...
hadooiii... punye laa ekstream aku bawak pagi tadik...
walhal, apak aku daa pesan daaa sebelum pergi keje...
" kak, bawak kete pelan-pelan... hujan nie.. jalan licin"
tp, ibarat MASUK TELINGA KANAN, KELUAR TELINGA KIRI
hahaha...sebab tak kene lagik kan.. kalau daa kene.. mau trauma aku nak bawak kereta daa...
payah plak apak aku nak kene carik drebe lak kan.. hahaha...

dalam keadaan yang mamai and penuh dengan kemengantukan.. sampai je highway uniten tu ..
terus aku maen-maen pulak emergency break !! kah kah.. nasib orang belakang pandai break jugak...
ye laa... jem gegile kot... terus aku tengok jam... aku rase aku keluar macam biase.. takkan laa jem die macam aku bertolak dari rumah pukul 8 pagi lak kan...
rupenye, mase same je... tp, ade laa dalam 5 bijik kereta excident...
patot laaa... terus mate aku segar... tp, lepas je dari jem tu... mate aku mengantuk lagik.. hatooiii...

sampai jee office.... aku rase macam berat je nak naek kan...
rase nak lepak lelama je dalam kereta kesayangan aku tu... almaklumlaa... lagi berapa hari je die dengan aku.. sedih okeh.. so, aku pon jadik macam orang gile...
bercakap dan berborak dengan die... :) sambil air mate bergenang okeh...
masuk je... aku secara automatik jadik streeesss!!! arggghhh!!!!!
lagik-lagik membe sebelah aku mc sampai harik rabu kan...
jadik tak best laa... selamat laa kak mai ade... hilang jugak laa bosan aku... kalau die pon tak datang...
mati kutu aku kat office tu....

dalam pukul berapa ntah... aku dengar suara bos paling besar!!!
argghhh!!! bagi aku suara die ibarat halilintar!!! hahaha.. seriau okeh aku dengar suare die....
tp, kalau tak dengar sehari.. aku daa rindu... tercarik-carik aku... hahaha...
dengan lagik satu... hehehe.. nie berite gempak... hehehe...
my ex boypreng nak jumpe aku hari nie... kat Putrajaya laaa...
sebab die ade ujian fizikal katenye... nak masuk tentera kan.. hahaha... korang jangan salah paham eh..
aku dengan ex aku nie... memang besties... daa lame daa... even kitorang belum kapel un...
tp, aku tak jumpe pon... sebab aku kekangan mase... dengan busy yang mengalahkan perdana menteri..
so, tak ade laa... and bukan tu je... lagik satu sebab....
aku tau jalan nak pergi jee.. jalan balik aku tak tau... hahaha... sengal kan...
kang tak pasal-pasal aku daa tersasau sampai ke Puchong... hahaha... menangis tak berlagu pulak daa nanti..
and time balik.. my lovely car tu... buat hal.... aku tekan remote tu.. die tak nak bukak plak kunci tu kan...
lepas tu, aku bukak laa pakai kunci.. sekali die memekak laa pulak... hahaha
selamat membe aku ade... die suruh aku bia je laa kereta aku tu memekak selagi die mampu..
hahaha... then die senyap.. lepas tu baru boleh bukak semua... baru laa kembali normal...
yang paling aku nak tergelak.. aku sendiri tak tau mane button alarm tu...
haa, nampak tak yang aku pakai kereta orang kan.. hahaha.. :)

lepas tu, aku doa je bebanyak... semoge... kereta aku nie tak mati tengah jalan time aku tengah drive tu..
hahahaha... nak pergi kedai pon tergendala sebab aku trauma... hahaha...
balik tu... lagik sekali aku bercakap dengan die... and belai-belai laa si wiraa nie...
baru aku masuk rumah... then bile parent aku balik... terus aku cerite kat die... haha
bak kate mak aku... "pucat laa tu time tu .."  kureng asem sangat !! hahaha...
okeh laa korang... sampai sini je laa coretan aku untuk hari aku yang paling tak best !!!
btw, aku tengah nak shopping online yang tak bape nak online sangat laaa...
sebab membe aku yang jual..... die ade jual tudung, baju...
kalau korang nak tengok... sila laa ke page die bawah nie eh...

https://www.facebook.com/tudungseindahputeri

klik jee keh link nie.. kalau minat pm laa die... gune laa cemana pon tok contact die keh..
die ade gitau cemana... selamat bershopping and selamat malam !!!!


0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/