STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Coretan Buat Wira Ku Tersayang :)

Tuesday, November 12, 2013

Coretan Buat Wira Ku Tersayang :)



hye korang !!! heee...
actually, korang jangan pelik eh... sebab semalam aku post entry... tetibe plak hari nie aku update lagik...
coretan aku malam nie...  adalah coretan istimewa yang ditujukan khas untuk kereta wira yang aku sayang....
malam nie adelah malam terakhir aku dengan wira nie....

dari semalam die buat hal... dengan sengaja menyuruh aku membuatkan die berbunyik time nak balik...
malu okeh... ye laa.. banyak-banyak kereta kat situ... kereta aku laa yang dok memekak dari semalam..
tp, aku tak berapa nak kesah sangat... aku tau die nak bermanje dengan aku di saat-saat pertemuan terakhir aku dengan die....
petang tadi adelah petang terakhir die membawa aku ke rumah dengan selamat.. and pagi tadik adelah pagi terakhir die membawa aku ke office.... pagi tadik aku sengaja masuk lambat sikit dari selalu...
hanye untuk meluangkan mase untuk bercakap-cakap dengan die...

hahaha... sebenarnye, aku sedih gile mase taip niee....
balik dari kerje je... ayah aku daa suruh keluarkan semua barang yang ade dalam kereta nie...
and hasrat aku untuk membawa si buah hati aku, menaiki kereta yang aku drive... kereta manual... telah tercapai.. walaupun sekali je.... at least aku tunaikan.. walaupun telah lame aku hajatkan...
lepas daa kemas-kemas semua... aku sengaja terfikir nak amik duit kat atm...
and aku memang selalu kene keluar duit dengan ayah aku... ayah aku tak kasik aku keluarkan duit aku sengsorang... heee.. :)
and terus aku ajak ayah aku suruh makan kat luar.. ehehehe... itu pon daa jadik rutin aku setiap bulan..
lepas aku dapat gaji, aku akan belanje family aku makan... ambik berkat... hehehe..
and sengaja jugak sebenarnye tu.. sebab nak berjalan dengan kereta wira tu buat kali terakhir...

aku tau, ayah aku un mesti sedih giler nak bagi kereta tu dekat orang laen...
ye laaa... kereta tu daa sepuluh tahun daa....
tahun 2003 ayah aku belik die... sampai laaa sekarang 2013...
aku hanye pakai die selama 5 bulan lebih je..... sepanjang 5 bulan aku dengan die je.. aku daa sayang gile kat die niee...
tp, kesian gile kat die.... mase memula aku start keje tu.. aku selalu langgar bende..
sampai badan die calar-balar laaa.. kene langgar lori laaa...
lepas tu... langgar bampur time nak amik tiket parking kat alamanda.... sebab first time aku bawak orang..
and start tu, aku jadik trauma giler nak pergi alamanda.. hahaha...

aku harap... nanti wira nie... dijaga elok oleh tuan barunye...
and aku harap badan die tak ade laa bercerai berai...
esok pagi ade lah pagi terakhir die dengan aku... and i alwaysss miss u sayang!!!!
be nice okeh... :) hope ko sehat selalu.....

selamat malam korang semua !!! nak nangeh nie !!!


0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/