STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Tak Sabar , Penang Here I Come To U Bebeh !! :)

Wednesday, September 04, 2013

Tak Sabar , Penang Here I Come To U Bebeh !! :)




hye korang semua !!!! good morning !!!


awal tak aku bangun pagi nie ? hahaa... awal kan.. ala, aku memang bangun awal erk tiap hari.... sebab keje...  hari nie aku tak keje.. aku amik cuti selama 4 hari.. hehehe.. :) actually, hari nie aku ngat nak amik setengah hari je... tp, bile aku pikir balik... ak macam banyak je bende nak kene siapkan.. so, aku amik laa terus cuti... dengan beg ak tak packing lagi.. nak tengok bende2 yang nak kene bawak lagi... haa... banyak tu... 

malam nie, aku bakal bertolak ke Penang !!! hehehe... tiket aku pukul 9.30 malam... naek ketapi. hehehe.. untuk kali nie... nie kire kali kedue laa aku naek ketapi... hehehe... sekali dari Penang ke Keyyel... sekarang, dari Keyyel ke Penang... hehehe... sebelum aku berlepas... aku nak pergi jumpe membe baek aku dlu.. hehehe... :) 

aku sendiri tak tau kenapa aku terlalu macam excited nak balik Penang nie... :) maybe seronok nak berjumpe dengan kengkawan aku balik kan.. and nak memulakan tabiat lame aku dulu... jadik kelawar maybe ? hahaha... itu ak tak tau laa cemana nanti.. kite tengok je erk...

actually, aku balik Penang nie... bukan sebab bf aku ade kat Penang ke ape erk.. bf aku sekarang nie dalam latihan , dekat PD... so, itu bukan salah satu aku berasa excited nak balik Penang tau... kalau die ade, excited die terlebih lebih lagi ade laa.. hehehe.. :) gatal kan... ehehehe... okeh, meh aku bagitau sebab utama aku balik Penang... ak balik nie sebab aku nak konvo daaa... hehehe... :)

aku tak ade laa nak happy sangat kan untuk konvo nie.. sebab pointer un macam kureng best je.. sebab tu laa aku tak sambung belajar lagi... intake second , insyaallah, aku akan cube apply... doakan aku erk.. hehehe...  eh, lupe ak nak bagitau korang.... aku bakal dapat Diploma In Networking System (DNS)... hhehehe... :) 

so, memang akhirnye, ak dapat jugak nak merasai macam mane rase pakai jubah konvo tu.. hehehe.. and aku daa dapatkan beberapa nasihat daripada akak senior aku.. hehehe... sebab die un ex PSP gak kan.. hehehe... :) insyaallah, maybe lepas nie ak akan sambung jugak belajar... sebab hati nie un terasa macam nak je belajar lagi... cume aku tak tau laa nak sambung course yang same or tak.. kite tengok je laa nanti erk..

ok laa korang... aku nak pergi mandi !! ha, nampak tak yang aku excited terlebih ? hahaha... sampai mandi un tak dan, aku daa update !! hahaha,,, :) okeh laa... chou !!!! salam !!!

MUST DO IT TODAY !! :
  • FORMAT TAB
  • SEMAK SEMULA DOKUMEN YG PERLU BAWAK
  • KEMAS BEG
  • AMIK KEK RAINBOW DR ZIRA
  • KELUAR DUET..
  • PRINT DOKUMEN MARIA !!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/