STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Selamat Tinggal Blog

Wednesday, August 14, 2013

Selamat Tinggal Blog





Salam Semuanye !!!!

hye korang , kat sini , aku nak bagitau , yang aku akan lambat update ape ape pasal raye k...
gambar raye pon aku tak dapat , ditambah dengan pelbagai jenis masalah ,
mungkin ade kelapangan , aku akan update , itu selepas aku pulih dari sakit yang bahaya nie...
jika tak pulih jugak , maybe aku akan delete sahaja blog nie.. 
maaf ye korang semua !! doakan kesihatan aku ye... :)

bye !! assalamualaikum :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/