STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Macam Macam Dugaan

Sunday, August 25, 2013

Macam Macam Dugaan



hye korang !! selamat malam korang semua !!!


lame daa aku tak update cerite kan... actually, aku memang banyak gile babeng laa nak stori kat blog aku nie.. cerite pasal raye belom lagi... hehehe... aku nie pun meluangkan sikit mase nak menaip entry.. ye laa... takkan nak biarkan macam tu je kan... abaikan entry yang lepas tu... hehehe....

aku sekarang ni susah nak update pun.. sebab banyak mase aku gunekan dengan kerje... dengan masalah konvo.. masalah peribadi lagi... wat pening kepala jee kan..

sekarang nie... aku letih sangat... sebab aku baru je sampai rumah dalam maghrib tadi...baru balik dari Cherating... aku ikut apak aku kursus... hehehe.. sepanjang 3 hari aku di sana.. aku asyik tangkap gambar and watsapp kat adek aku aida... ye laa... die tak dapat pergi kan.. so.. aku jadik hantu... saje je nak menjelezkan die.. wahaha.. :)

mase aku kat Cherating... aku dapat bad news dari kawan baek aku... die baru clash dengan bf die... die tepon ak menangis nangis... okeh.. aku sedih okeh... and bf die sendiri besfriend kepada bf aku... hehehe.. and serte merte.. aku mencarut... and aku tak nak jumpe or berkenalan dengan that minah.. walaupun daus nak kenalkan...sebb aku takut nanti aku ikut perasaan... bak kate daus kat aku... aku nie senang ikut perasaan emo.. hehehe...

and aku pulak, jadi wanita kesunyian untuk beberapa bulan akan datang... sebab daus un daa kene posting kem laen.. and time aku raptai konvo.. die pulak start kursus.. and yang paling tak ley blah.. die bagi tab die kat aku time die datang raye umah aku ri uh... hehehe... and die suruh aku pakai dulu... sebab die lambat lagi nak pakai tab die tu.. sebab die busy bagai nak rak kan.. so.. aku okeh je !!! dalam pale aku !! GAME !! GAME !!! hahaha.. nak donload memacam !!!

ok laa korang... nak stop da... kalau aku ade kelapangan yang panjang... akan ku update entry yang terbaru okeh ??!!! bye... gud nite korang !!!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/