STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Mohon Maaf Dipinta :)

Wednesday, August 07, 2013

Mohon Maaf Dipinta :)



entry kali nie aku nak bebel pasal raye laa... eh , korang perasan tak.. lagi 1 hari je nak raye kan.. hahaha.. tinggal esok je.. lepas tu ? yeay !! raya !!! lepas tu aku yang terhegeh hegeh nak buat entry raye nie.. lagi sehari nak raye baru nak buat... hahaha.. itu un lepas aku memaksa diri untuk menaip entry nie...

aku ingat lagi... mase awal ramadhan hari tu aku gaduh dengan daus.. lepas tu.. akhir ramadhan pun gaduh jugak dengan daus... atoi... gaduh je kojenye... hehehe... hangin je daus balik kampung hari tu.. bak kate aweks membe die laa kan.. hehehe... orang balik kampung happy je... die ? maybe muke happy, tp, hati.. hanya tuhan je yang tau.. ehehe..


okeh okeh... dikesempatan nie... dalam mase yang aku tengah rajin bebenor nak menaip nie... aku nak buat laa ucapan selamat hari raye nie kan... hehehe.. firstly, for my besties laa kan.... miss them damn much lorh... manyak salah dengan dorang nie...


Maria - ehem, hye debab, di sini aku nak ucapkan selamat hari raye doe.. aku daa terime kate selamat hari raye yg ko hantar gune gambar katak tu... aku kan minat katak.. hehehe... aku harap, selalu laa katak muncul depan mate ko erk... sebab nanti ko akan ingat aku jerk.. hehehe.. :) and aku jugak nak mintak maaf kalau aku ade buat salah silap kat kau... eh, bukan kalau ade.. memang ade pun.. hehehe... sorrie kalau aku ade gaduh gaduh dengan ko ke erk.. hehehe... pape pong.. i love u laa...

Amalina - bebeh !! hahaha... dengan ko nie.. memang aku banyak gile buat salah... dari yang tak nampak sampai laa yang nampak... hehehe.. ampun yaa buk... ko kate ko kecik lagi kan... hehehe.. nak duit raye erk dari aku.. hahaha... aku tak dan nak tukar duit yang.. gaji aku un masuk sehari sebelum hari raye... hehehe... btw, aku nak mintak maaf laa kat kau, sebab aku ade mengumpat sal kau... aku tambah pahala kau weyh.. maaf sal gaduh gaduh sampai nangis nangis tu... and sal gaduh tiap tiap hari tu.. hehehe... btw, aku rindu gile nak bertekak dengan kau wey... ko pun aku sayang jugak... !!!

Bella - haa... that is my bebeh !!! wey... sorrie au kalau aku ade buat salah ke kat ko... selalunye aku kan suke susahkan kau.. hehehe... tp, kau layan je aku kan... daa berapa tahun daa kite berkawan... da 8 tahun daa kite jadi besfriend kan.. hehehe... banyak gile memori yang tercipte... hehehe... surprise yang ko buat... memang aku tak pernah lupe laa.. hehe...ampun ye kalau aku buat salah dengan ko.. ampunkan dose aku erk...

Zira - beb !!! penang mali ha ??!! sampai hati balik Penang tak cakap dengan aku kan.. huhu... hehehe.... dengan ko aku nak cakap thanks weyh... ko release kan tension aku mase pergi interview mampu ri uh.. eheheh.. ko bg semangat dekat aku.. hehehe.. and sorri aku nyusahkan kau jugak... aku suruh ko buat kek rainbow.. hehehe... tp, aku nak jugak.. hehehe.. boleh ?? hehehe....

My Bebeh - oh... yang nie lemah nie... hehehe...nak ucap je... tp, tak tau die bace ke idok kan.. hehehe... ehem ehem... kat sini kan.. kite nak mintak ampun ye... hehehe.. kite tau kite manyak salah kat kamu... dok tuduh kamu memacam... sebab kite kekurangan vitamin yg kamu selalu cakap kat kite tu.. hehehe.. awak daa tak bgi kite makan vitamin tu tepat pada masenye, tu yang jadik lagu tu... hehehe... lepas tu, kite selalu macam curige... and paling penting... sorrie skrang kite macam kureng sikit nak luangkan mase kat kamu.. sebab kite keje kan... kebelakangan nie banyak lak kejenye... hehehe... ampun.. eh, ade lagi... sorrie suke kacau kamu time kamu keje.. tu hoby gedik kite.. hehehe...

okeh , itu je laa.. and tak lupe jugak... untuk pembaca blog aku nie... jika masih ade yang sudi membaca la kan... aku nak mintak ampun kalau kalau penulisan aku nie ade buat korang terasa... aku tak ade niat pun nak sakitkan hati sape sape... penulisan aku kat sini hanye untuk berkongsi cerite je dengan korang ape yang telah aku lalu... ampun erk.... harap korang dapat maafkan aku.. and sorrie jugak kalau penulisan aku nie agak membosankan.. hehehe... okay laa.. nak berkemas... esok nak balik kampung.... ade citer raye nanti aku update ye !!! bye...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI !!!
MAAF ZAHIR DAN BATIN !!!



0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/