STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Wedding Shah Alam , Meet Rosnizarwani :)

Saturday, January 18, 2014

Wedding Shah Alam , Meet Rosnizarwani :)



*sambil melayan lagu bastreetboy - larger than life - *

so, hye korang !!! what' up... hehehe.. nampak tak... tetengah maghrib nie aku dok menghupdate... hahaha.. lame daa tak hupdate... so, story hari nie nak cerite pasal hari nie.. tak nak cerite pasal tahun lepas.. tu tangguh lu.. boleh ? hahaha :) poyos sangat....

okeh... today seharian hari aku d habiskan di luar okeh.. hahaha.. lotih sobona ehhh...
hari nie aku dok ikut apak aku p wedding sedare diee... haishh...
kadang ak pelik gile... ayah aku je selalu yang p... yang len wat tak kesah pong...
naek letih laa aku dok ikutt... by the way... ak tak suke p wedding... semakkk...
ramai orang... ish !! i dont like... tp, nak jage hati mak aku kan.. terpakse laa pergi...
terpakse takpe.. janji mak aku tak terasa... hahaha... :)

lokasi die kat Dewan MBSA Dahlia, Shah Alam... hahaha... :) mencanak nak mencrik oiii...
mase p nie... sebelum bertolak.. kawan sekolah apak aku nk p sekali... maknenye.. nompang laa..
mak aih... kelakar laa... bile apak aku daa jumpe dengan membe die time sekolah dulu...
masuk air habis... hahaha :) ak kat belakang, suke dengar je laaa....tk gelak mane pon laa..
aku tak ade perasaan time tu... hahaha.. malaih nak layan orng kan... :)

walaupun pakai WAVE... nak search tempat tu... still tersalah tenpat... hahaha... ak kat belakang gelak je... kawen nye kat dewan... majlis mule pukul 11.30.. almaklumlaa.. kalau kat dewan nie.. memang kene ikut timing die laa kan... kalau start kol 11.30, masuk  time tu laaa... kate mak aku laa.. kalau aku, pkai redah je laa.... time sampai tu.. tepat laa pukul 11 pagi.... and daa parking bebetul depan dewan... tp, tak dan nak masuk.. kate 11.30 kan... hahaha... last last lepak kat kedai makan sebelah dewan... minum je laaa... first time laaa ak pergi wedding... dan lagi kitorang p minum kat kedai... semata mate nak tunggu kol 11.30....

time tengah lepak tu... kawan ayah aku tu tunjuk laa muke sorang  budak kecik tu....
so, aku tanye laa kat pakcik tu... "pakcik, muke budak nie same dengan pakcik laa"..
sekali pakcik tu jawab... " memang laa same.. anak pakcik !! ".. hahaha... terus aku terngangaa...
setahu aku.. umor umor apak aku niee daa boleh tunjuk muke cucu kesayangan kat membe die..sekali die tunjuk muke anak die daaa.... hahaha....nak wat lagu mano... hahaha...

habis jee makan tu.. terus kami masuk dewan... then makan laaa.... pakai catering laa kan...
kate kat dewan... hehehe :) yang paling tak boleh blahnye, tema wedding tu.. tersama plak dengan aku... so, sesuai laa kalau ak nk jadik penyambut tetamu.... family yang kawen nie... kire mak sedare ayah aku.. aku panggil nek ngah... hahaha :)

lepas daa habis makan tu... ak pon nak blah laa... disebabkan apak aku nak jumpe membe lame die... so, aku dengan mak ak chou lu... hehehe.... malas okeh.. fanasss... nampak bonar gedik aih.. hahaha :) lepak dalam kete ngan mak ak sambil bercerite tentang wedding yang akan datang nie.. hahaha... tak sabar okeh.... ak lepak dalam kol 12.30 jugak laaa.... tunggu apak aku sampai laa kol 2.30.... bersaunalaa aku dalam kete tu... daripada kenyangg, boleh lapar balek okehhh... hahaha... mak ak soh aku hidupkan enjin kete apak aku... aku tak berani daa.... tak berani nak pegang manual daa kononnye.... sebenarnye takut sebb ade orang nak parking... die ngat aku nak blah.. sebab tu ak tak start... hehehe... kipass laa pakai kipas tangan pon... hahaha.. selamat ade kan.. :)




haaa, nampak gambr niee.. ni pon ak amik cecurik... hahaha... sebab gambar nie ak dengan mak ak dok bersauna d dalam keretaa... hahaha :)

dalam pukul 2.30 tu, baru laa aku nampak kekilatan kepala apak aku keluar dari dewan tu.. fuhh !! satu kelegaan bagi aku keh.... terus blah balik... ikut sungai besi.. sebab tak teror area shah alam kan... hehehe :)

balik jee, lepas hantar membe apak aku balik... singgah maplei... hehehe.... makan laa....nampak sangat lapar kan kat situ... sebab mase kat wedding tu aku makan sikit jeee... nampak tak... autaa sangat ak niee... aku makan pon wat syarat jee.. ate tak suke p wedding kan... hehehe :)
mase aku dok makan kat maplei tu... ak perati je apak aku.. dok sengih sorang-sorang... nak kate angau , tak.. haisshhh... semua gare gare jumpe geng lame kan... tak tahu laa kalau terjumpe ex gelpren sekali kee.... oppsss... !! hehehe

balik tu.. aku terus berdisko kt bilik... then onlinee.... aku sebok dok reply comment pak cik aku.. sekali membe aku yang dari Kedah dok comment jugak... bagitau yang die ade kat Bangi... esok balik Kedah daa.. hahaha.. ape lagi.. aku pecut terusss p kat diee... rindu mehhh... tp tak dan laa aku snap picture ngan diee... hahaha... kuruih... tp, still on diet lagi... kalau kurus lagi ak tak tau die nak jadik ape daa... hahaha....
kitorang lepak kat wartaa.. kebetulan si bella ade kat wartaaa.. so... meet die sekali laa.. dengan her mother kan.. hee....

sampai laa pukul 7 tepat ak sampai rumahhh :) hahaha... sampai jee.. macam biase laa ayat mak ayah aku...
"merayap je keje ko".. hahaha.. nak buat lagu manaaa... hahahaha....

okehhh, itu jee cerite aku untuk kali niee... daaa... :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/