STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Kak Iffa Inspen Bertunang Dengan Abang Jemmy.. :)

Monday, January 06, 2014

Kak Iffa Inspen Bertunang Dengan Abang Jemmy.. :)


hye korang :) ketemu kembali kite....
hahaha... ak da buntu tak tau nak buat ape..
so, marilah kite menyiapkan entry yang tertangguh nie.. hahaha :)

cerite kali nie pasal pertunangan Kak Iffa Inspen... 
akk yang duduk sebelah aku je time aku kerje kat Inspen... die orang kedua yang aku kenal..
hahaha.. orang kedue okeh... orang first Bella :)

West Country, Kajang - tanggal 21 Disember 2013, genap laa umur akak iffa 24 tahun... hari yang same jugak.. die bertunang... hahaha... dalam kisah pertunangan die nie... memang secara mengejut je.. aku tak ade laa terkejut mane kan.. tp membe aku yang laen laa.. diorang terkejut...

ak ingat lagi.. beberapa hari sebelum krismas.. haa.. time nak buat surprise birthday kak Mai.. time tu kitorang bawak kak mai p mane ntah.. sebab nak elak die kuar dengan Sophia and Dila.. ye laa.. diorang nak beli kek.. hahaha... time ade kat traffic light nk ke west country tu.. si kak iffa nie ade laa bagitau kitorang suruh datang umah time birthday die... ade makan makan katenye.... ak time tu bawak kereta tersenyum je.. boleh dikatekan pasal pertunangan nie.. aku sorang je yang tau laa.. yang laen tak tau lagi.. hehehe...

ak tau pun sejak kak ifa kate yang abang jemmy tu datang merisik time die datang Selangor nie ha.. time tu daa die bagitau bulan berapa die nak tunang tu kan... ak diam je laa.. sebab kak iffa suruh aku diam... hahaha.. so, sebab majlis orang.. aku diamkan aje....

sebelum majlis die... kak iffa nie amik cuti... katenye nak kemas rumah untuk majlis 'makan makan' tu kan... itu laa yang die kate kat membe aku kalau di tanye kenape cuti... hahaha.. sampai laa ade satu mase tu.. kak mai mesej aku... then kate... mia.. mia ade sorok pape ke kat akk..  time tu aku jadik blur.. sebab aku tak terfikir pon pasal pertunangan tu... sebab tu aku jadik blurr.... sampai laa kak mai bagitau yang pasal pertungan kak iffa tu.. hahaha :)

hari tu ak kene bebel ngan kak mai,... ngan ana... perghhh sampai heboh kat kak bibi... memang sakit woo telinga aku... then aku pon dengan mengadanye report kat kak iffa kate ak kene serbu dengan diorang pasal ak sorokkan hal nie.. hahaha :) ayat yang same yang keluar dari mulut dorang... diam diam.. sekali nak bertunang..  hahaha... ak tersenyum jeee.. :) maaf korangggg

hari pertunagan tu... aku dapat kebenaran nak pergi majlis tunang nie.. memang satu perkembangan laa.. sebab aku daa boleh pergi majlis membe sendiri.. hahaha.. lepas tu.. aku terus pecut ke LRT UKM.. nak amik kak mai.. sebab kak mai datang dari Sungai Besi... terus ak pecut ke INSPEN.. nak amik Bella ngan Ana.. sebab diorang tak tau jalan... :)

ana kate macam cantik je picture nie.. ak tau aku cantik ana.. hahaha :)

bella, kak mai and ana...

this my kak iffa !! hahaha... orang yang bertunang and bufday girllll !!!

saat menanti majlisss pertunang... cehhh.. ayat ... goment sangat... tetibe teringat kat Dilaa..


hahaha.. nak je cekik and tumbukkk... sorok lagikkk!!!

majlis die memang lame gile kitorang tunggu... sanggup oh nak tunggu.. sebab nak tengok muke abang jemmy tu secara live !! hahaha.... and yang penting dapat bergambar dengan pengantin to be nie... and paling best kann... umah kak iffa wangi... raye nak datang laa... sebab rumah wangi je.. hahaha :) lepas nie tunggu nasik minyak je... hehehe.. tak sabar keh.. die jemput bukn main awal lagi... ko datang laa.. bawak laa pidot ko sekali.. hahaha..... 

okeh laa.. thats all je cerite kak iffa ku... ohhh miss u all laa... bye byeee.... Assalamualaikum.. and selamat bertunang laa :P.. hahaha...

Bye Bye !!




0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/