STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Serba salah jee aku rase nie ...

Monday, January 20, 2014

Serba salah jee aku rase nie ...

selamat pagi semua !! bekfes daa korang ? hahaha :)
awalnye aku nak update entry kali niee.. :) konon nak berlatih laaa tak nak tidor lepas subuh...
orang kate tidor lepas subuh rezeki tak masuk... so, aku nak usaha tak nak tidow.. heee :)
mengantuk jugak niee.. di sebabkan rase nak cerite perasaan aku sekarang niee...
so, ak gagahkan jugak diri aku nak update :)

nie bukan perasaan cinta ke ape ehhh.. tak nak cerite pasal tu daa... 
kalau serba salah dekat pasangan... aku wat voodoo jee.. hahaha... nie melibatkan hati dan perasaan orang...
bukan perasaan bf aku tu.. tp, perasaan mak-mak aku niee... haishhh....
jap, korang jangan ingat apak aku kawen due eh.. sampai mak-mak niee... :)
mak kandung and mak angkat aku.... mak kandung korang tau kan...
yang mak angkat aku nie... die jage aku dari aku kecik lagi...
thats mean, lepas je mak aku habis pantang, die yang jage... sebab mak aku nak pergi kerje..
dulu mak angkat aku nie, jiran ak sendiri... sebab depan rumah je...
time tu family aku duduk umah sewa jeee... :)

semalam, ak mesej dengan mak angkat aku... die ajak aku p Nilai... 
ak memang target nak p sane... sebab ak rase macam daa lame je tak jejak Nilai tu...
walaupun aku benci Nilai tu kan.. so, ak ye ye je laa cakap nak pergi... tanpe berfikir ape-ape..
bile daa habis mesej tu, and untuk beberapa seketike, time aku nak tanye parent aku pasal rancangan nie.. aku terfikir perasaan mak kandung aku sendiri...
agak-agak die ade terasa ke kalau aku kate ak nak p berjalan shopping dengan mak angkat aku ?

sebab pernah ade satu time tu... time aku jadik penganggur laa kan...
aku lepak rumah mak angkat aku...
and cerite kat mak aku... and riak muke die macam berubah sikit... hm... time tu ak ade perasan gak... terasakah die ?

then, hari nie aku terpakse buat keptusan same ade boleh pergi or tak....
yang nie laa yang paling aku rase tak nak buat...
actually untuk buat keptusan ye or not, boleh or tak, adelah keputusan yang sangat sukar untuk aku buat...
sebab kadang buat keputusan cam nie menglibatkan hati dan perasaan orang :) so, sangat sukar... dan diesebab kan itu, aku terpakse mengatakan tidak untuk kali niee...
sebab ak memikirkan perasaan mak kandung aku....
tp, perasaan mak angkat aku plak yang terguriss... haishhh !! ak rase bersalah sangat...
ak mesti utamakan perasaan mak kandung ak dulu.. baru yang laen...
family first !!

susah bagi aku... sebab ak yang mengalami.. and senang bagi orang yang tak duduk d tempat aku sendiri.... kene jage hati semua pihak... tp, still ade pihak yang akan terasa.... -_-

..............................


0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/