STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Cerite Cuti [ 1 Jun 2014 ] - Part One -

Tuesday, July 08, 2014

Cerite Cuti [ 1 Jun 2014 ] - Part One -

okeh friends.. ! jom kite sambung cerite cuti kite tu ye.... if sape sape yang tak bace lagi..
sila laa tekan this link.. dont worrie.. bukan virus okeh....

>> Cerite Cuti [ 31 May 2014 ] <<


1 Jun 2013 :

 Okeh... here we go to Mersing... kalau enkorang nak tau... kalau nak tau laa. family aku nie.. kalau pergi  Johor... untuk vacation.. memang tak pernah pergi tempat laen pon.. mesti pergi dekat Aip Papan... situ je.. and shalet yang kitorang stay tu... memang dekat sangat dengan pantai... kitorang jalan kaki siket... then daa ade pantai... selain pergi vacation tempat yang tepi laut... kecuali Port Dickson kan... memang sini laa kitorang pergi... kalau boleh memang nak pergi Port Dickson pon.. tp, macam dekat sangat jee..haaa.. macam rajin je nak bawak kete jejauh.. hahaha... tp, yang sure.. bukan aku yang drive... hahaha .. aku ? tidow, makan , selfie... itu je.. lepas tu tidow balik.. tidow tidow jugak.. tp, celik je mate.. tak sampai-sampai jugak.. aishh.. !! stres ouullsss !!

So, nak mengelakkan kemengantukan yang amat melampaui batas... hahaha ceh, ayattt...adek aku... adek aku ye.. jangan salah paham.. die rembat phone aku.. then die selfie bukan maen lagi.. da macam phone die jee die buat... besar kecik besar kecik je aku pandang si pendek tu... and this is the hasil selfie... :)


 

 

Tp paling mencabar la kan... mase lalu kat kawasan felda nitar... perghh... dengan payah nye bile nak jumpe stesen minyak or tempat berenti rehat... daa kate felda kan.. memang payah laa citer die... ye laaa korang bayangkan la... macam mane kalau pemandu or someone else yang nak terberry ke ? haa.. macam mane.. seperti contoh... adek aku yang si pendek nie... time lalu kat situ die sebok nak kincing... so. ak nie jenis pantang sikit bile orang bagitau macam tu.. sebab aku akan kacau die.. kikiki.. daa tau orang tu nak terkencing.. aku g laa geletek die ke.... saje saje tekan perot die ke... jahatkan... korang sendiri paham kan macam mane perasaannye bile kitee daa darurat sangat nieee... pastu orang kacau.. perggh !! sumpah seksa... sampai ke tahap leh terkencing dalam seluar laaa... :)


 

Okeh i know... this part aku memang kene buat bahagian satu and due laa.. sebab banyak pictre syok sendiri lak... rase macam daa banyk daa nie...  kite sambung ye entry bile daa sampai kat Air Papan tu.. nie baru citer dalam kerete.. ontheway lak tu.. x sampai lagi... tp page daa panjang... tkot orng bosan nak bace je... and takot nak tambah page tak dapat plak karang... sebab terlalu panjang... ok... see ya d part II !! can't wait !! :)

bye !!! :)


Lots Of Love,
Myra = )

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/