STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: YEZ!!! MEMANG AK JELEZ!!

Saturday, May 05, 2012

YEZ!!! MEMANG AK JELEZ!!



camat petang cumer....
kali nie ak taip entry nie juz untuk menenangkan hati ak saje...
sebelum nie ak kalau taip entry mesti untuk menghilangkan kebohsanan kan...
 kali nie laen sikit....
semasa ak menaip entry nie... air mata ak sedang bertakung d kelopak mate ak yang cantik nie...
seri inershine laa tu... heee
hahahaaa.... tp, ak malas nak cerite... 
x nak, x nak.. ak nak jugak share dengan engkorang....
hahaha....
sebab ak nak gedik-gedik dengan korang.... kalau nak gedik dengan  keding...
hilang mood da.... sebab die.... huuu...
babab die..... die wat kite cidih.... huaaaa...!!
citer die macam nie...
tadikan kite mesej dengan die tau.... die baru je bangun tidow....
tp, almaklumlaa... orang baru bangun tidow tau je laa die reply macam mane kan...
lambat...so... ak pikir die nie mesti tertidow balik ke....mybe laa kan...
so... ak nie pulak tengah dok menunggu mesej die laa...
last-last ak mengantuk sekali... ye laa baru balik dari beli kaen...
daa laa panas... mengantuk pulak tuh... aish!!!! bikin panas laa kan... geram doe...
so... ak amik keputusan ak nak tidow.. then ak call die terus...
sebab ak x nak nanti die angin dok tunggu ak reply mesej die... sebab ak tertidow...
then bile call, die kate die kat PD... sebab ak tanyer die kat mane...
jawapan die yang macam tu un sedikit angin jugak laa kan... ye laa... tanyer betul-betul nie...
then ak pelik laa... bukan die baru je bangun tidow ke??
die kate kat ak...lepas je die bangun tidow... die terus keluar....
ak x kisah lagi laa.. die nak keluar tu kan... bukan hak ak nak halang pun...
lepas tu.. yang buat ak sehingga bertakung air mata nie...sebab..
die kate die bawak awek sekali....
secara tibe-tibe... sifat kecemburuan ak datang.... ak tak pulak pikir..
samada pompuan tu member die ke... ape ke... dalam pale ak...JELEZ saja...
then ayat die yang paling x ley blah yang paling ak bertambah tahap kejelesannyer...
'awek sini dekat...awek sana jauh...'
paham laa kan... lepas tu ak agak melenting laa...
then ak soh laa die p seronok keluar dengan awek tu...ok.. ak cakap...
ak x kisah.... tapi dalam hati ak kisah sangat-sangat...!!!

awak...kenapa awak buat saya macam nie.... saya jelez sangat-sangat tau...
walaupun zahirnyer saya cakap saya x jelez pun...
tapi saya harap sangat yang awak paham dengan perasaan saya... tolong laa awak...
nak keluar dengan girl x pe... saye x kisah pun...
tp, awak cakap laa yang awak keluardengan member awak.... 
jangan laa awak cakap yang awak keluar dengan AWEK....
saya akan pikir laen dan saya jugak akan jelez laa....
WALAUPUN SAYA TAU AWAK HANYER BERGURAU...
jelez laa awak.....
ok laa... nak bersendirian.... bye... assalamualaikum.... :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/