STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Cair Aku!!!

Tuesday, April 03, 2012

Cair Aku!!!

assalamualaikum...

  • sorang yg pandai menjage orang....
  • lawa...
  • kurus....
  • sanggup menerima ayat yg daa membuat hati menjadi sentap...
  • cube berubah mengikut ape yg d tegur...
  • sorang yg saye sayang...
  • sanggup tunggu saya...
  • sanggup bersabar dengan karenah saye...
  • sanggup melayan perangai saye...
  • pandai menjage hati saya...
  • sanggup menerima kelemahan saya..
  • penyejuk mata hati saya....
hahaha... pepagi lagi ak daa berkate-II manis nie... kenapakah??
what happend last night?? sampai ak berkate-II begitu...???
btw, nie laa... ayat yg my keding ayat ak........
sepatutnye... ak laa yg kene ayat die... sebab semalam bufday die..
tp, die yg mengayat ak dengan ayat-II d atas nie haa...
hahaa... ak terlebih cair...
yg paling kelakar sekali.. time ak angkat phone.. nak jawab panggilan die laa..
suare die... mak aih... ngade nye laa...
bukan ape... walaupun die akan buat suare mengada die time die kol ak selalu...
tp, semalam suare mengada die... luar biase punyer mengada tao...
LUAR BIASE K... ahahaha...
bile ak tanyer kenapa suarenyer mengada sangat?
die kate... nak menggedik.. then, sebab uh jugak laa... die mengayat ak dengan ayat kat atas nie..
hahaha.. sabar je laa... ok laa... ak nak wat keje...
jika ade mase terluang ak update lagi entry bru k... daa..

assalamualaikum....

mia =)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/